Vi leverer ordrer som vanlig (Les mere)

×
  • Inkl. MVA og Toll
  • 365 dagers returrett
  • Frakt 80 KR
  • Gratis retur v/bytte

På samme måte som du - er også vi berørt av situasjonen rundt Koronaviruset (Coronaviruset) og har tatt noen forholdsregler for å unngå smitte - slik at din pakke kommer fram, samtidig som vi fortsetter og opprettholder vår gode kundeservice.

 Vi har helt normal drift - noe som betyr at vi.. 

  • Pakker ordre og sender som normalt
  • Bestiller og mottar varer fra leverandører som normalt
  • Besvarer chat, e-post og telefon som normalt.

Normalt er muligens litt overdrevet - men vi har omorganisert oss - noe som betyr at vi fortsatt mottar pakker og sender din ordre som normalt. Dette kan i enkelte tilfeller medføre forsinkelser på en ekstra dag - i tillegg kan det være at returpakker har litt lengre behandlingstid - men alt pakkes og sendes i utgangspunktet som vi pleier.

Du kan lese nedenunder hva vi gjør for å sikre driften:


LampeGuru er nå oppdelt i 2 teams:

Vi har valgt å dele oss opp i 2 teams. Et team som jobber hjemmefra - og et team som jobber på lageret. Det team som er på lageret sørger for at vi mottar de varer som kommer til lager - og dermed også sørger for at din (og andres) ordre blir sendt til tiden. Da vi nå er litt færre på kontoret - vil det i perioder være litt lengre ekspedisjonstid på returpakker - samtidig som vi ikke har ekspedisjon på lageret.

De medarbeidere som jobber hjemmefra - ivaretar oppgaver som kundeservice, varebestilling mm. Skulle vi komme i den situasjon hvor lagerpersonellet sendes i karantene, har vi et nytt team som kan overta. 


LampeGuru hjemmekontor



Vi pakker med hansker

En måte hvor vi kan unngå direkte kontakt med varen - er å bruke hansker. Derfor har vi nå hansker både når vi pakker din ordre, når vi mottar varer fra leverandør - og når vi ellers har jobb på lageret. Det er ikke anbefalinger fra myndigheter om at vi skal bruke hansker på lageret - men vi vi gjerne være på den sikre side.

For god ordens skyld anbefaler vi  - at du alltid vasker dine hender når du har mottatt dine varer, og pakket dem ut fra emballasjen - ikke kun fra oss, men fra alle de varer du mottar eller kjøper.


Vi pakker med handsker



Vi skriver heller ikke personlige takk kort 

Både vi og våre kunder, synes det er veldig fint og litt mere personlig med et håndskrevet kort - dog har vi i denne periode valgt å stoppe med dette. For det første har vi færre medarbeidere på lageret til å sende varer, dermed har vi valgt at de skal gjøre det som er mest viktig - nemlig å pakke og sende ordre. I tillegg ønsker vi ikke å sende et håndskrevet kort - hvis dette kan medføre en risiko for smitte.

I tillegg har vi naturligvis også antibac til både kunder og medarbeidere flere steder på lageret. Vi har ikke noe dokumentert viten om at våre takk kort skal utgjøre en smitterisiko - dog er det unødvendig i disse tider, og derfor har vi altså valgt å stoppe med takk kort i en periode.


Ingen håndskrevne kort


 

Vi er klar til å hjelpe deg

Har du spørsmål til oss og våre produkter, eller til din ordre - sitter vi klar til å hjelpe deg på chat, e-post eller telefon i vår åpningstid. Det kan være enkelte spørsmål som er litt vanskelig å svare på, da vi ikke er fysisk tilstede på lageret som normalt - men vi har i de fleste tilfeller mulighet for å finne svaret på en eller annen måte, så ikke nøl med å spørre.

Pas på deg selv og hverandre!


 

PS: Hjelp de lokale virksomheter ❤

Til sist - vi vil gjerne komme med en oppfordring til deg! Husk å benytte deg av de lokale butikker, Cafeér, restauranter, håndverkere mm. Det er mange små og store virksomheter i denne vanskelige tid, som opplever et stort fall i omsetningen - noe som igjen medfører de frykteligste konsekvenser for virksomheten og deres ansatte.

Det er derfor vi gjerne vil komme med en stor oppfordring til deg, om at du ikke annullerer dine avtaler - men heller inngår nye avtaler med dine lokale virksomheter.
- Vær litt kreativ, muligens kan du:

  • Ringe den lokale butikk - det kan være at de kan levere varer til din hoveddør. Betal gjerne med Vipps.
  • Bestill gjerne service på din bil, når du allikevel ikke skal bruke den. Det kan være at din mekaniker kan hente din bil - eller du kan gå en tur mens den repareres, istedenfor å sitte å vente på reparasjonen.
  • Kjøp blomster (eller gaver) - sett dem ved hoveddøren (eller få dem tilsendt) til den du gjerne vil sende en hilsen, men som du ikke må besøke i denne vanskelige tid.
  • Gå en tur mens din rengjøringshjelp gjør rent hos deg. Du har godt av gåturen - din rengjøringshjelp har behov for jobben.
  • Bestill takeaway der hvor du normalt går ut å spiser - spesielt restauranter har det tøft i disse tider.
  • Få ordnet dine hagefliser - noe som saktens kan gjøres uten direkte kontakt.

Det er massevis av muligheter - vi skal alle forsøke å gjøre det vi kan, slik at vi sammen kan hjelpe de forskjellige små og store virksomheter igjennom denne krisen, slik at de ikke må lukke eller permitere ansatte.